با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

علی و آرش یا علیرضا؟

شاید اونایی که ماهواره دارند و دیششون به سوی آمریکاست به یاد دارند که چند هفته پیش آرش و دی جی علی گیتور که مهمون امیر قاسمی بودند( البته به من هم تعریف شده) یه سوپرایز هم داشتند که آخر سر با اصرار خود امیر قاسمی سوپرایزشونو لو بدند و اونم این بود که آرش و علی گیتور با هم یه سرودی رو خوندند برای تیم ملی که رفته تو فیفا اکسپت شده و قراره که کلیپشو بسازند!واین کلیپ قراره با سی و یک کلیپی که از کشورهای مختلف حاضر در جام جهانی تو CD جمع کنند و فیفا پخشش کنه

خلاصه این شایعه دهن به دهن گشت و به هیات دولت رسید ظاهراً اونجا هم تصمیم بر این شد که نذارند فیفا به اونا مجوز بده و خواننده باید از داخل مرز ها باشه

بعد چند روز یه نامه به فیفا نوشته شد که اشاره شده بود که چرا فیفا تو مراسم قرعه کشی به جای جمهوری اسلامی ایران نوشته ایران ؟

بعدش هم شرکت ایران خودرو که اسپانسر تیم ملی هست از شجریان ؛ ناظری ، افتخاری ؛ اصفهانی و عصار و...دعوت کرد تا تو این کار مشارکت کنند و ظاهراً از این جمع عصار قبول کرده که برای تیم ملی سرود درست کنه.

نمی دونم به این کار عصار چی می گن ؛ ولی اینو می دونم که ایده ی اصلی ماله آرش و علی گیتور بوده و روش هم خیلی زحمت کشیدده بودند ! این کار عصار مثل اینه که یه فیلمی رو بسازی و بعد مجوز بهش ندند و بعد ببینی همون فیلمت اومده به سینما ها ولی کارگردان به جای اسم تو اسم یکی دیگه باشه.

اصلاً با این هم کار ندارم که تو مملکت خودمون هم خود آرش مشهور تر از عصاره و یا دیگه دنیا آرش رو می شناسه و تو یه کنسرت در فلان شهر روسیه بیش از سی هزار نفر به کنسرتش می رن و یا ملودی یکی از آهنگاش تو خود آلمان (میزبان جام جهانی) از نظر داونلود شدن اوله

بگذریم که آرش و علی شاد می خونند ، ولی عصار فقط داد و فریاده ؛ تازه می خواد سرود بخونه

با ریش و سبیل عصار که به عنوان خواننده ی نمونه ی ایرانی تو دنیا پخش خواهد شد هم کاری ندارم !

ولی اینم یادمون باشه که تا چند وقت پیش به ما اجازه حضور در جام جهانی رو نمی خواستن بدند و همه از رییس جمهور آلمان بگیر تا دبیر اتحادیه اروپا در مورد لزوم اخراج ایران از جام جهانی صحبت می کردند.

ویا خیلی از کشور ها حاظر نشدند تا با تیم ملی مون مسابقه بدند و تیم اسپانیا هم گفته بود که ما فلان قدر پول می گیریم و بازی می کنیم ؛ تازه مسابقه هم باید در یک کشور ثالث برکزار بشه (به خاطر ترس از تروریسم)

به نظر من شاید با نگرفتن کاست ها و نرفتن به کنسرت های عصار می شه بهترین جواب رو به این حماقت داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

عصار اینقدر طرفدار داره که نیازی به شما ها نداشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد