با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

باز کن پنجره را

 

یادمه وقتی چهارم دبستان بودم یه شب تو خواب دیدم که چند تا فرشته اومدن و وایستادن جلوی خونمون . منتهی چون نه دری بازه و نه پنجره یی؛ نمی تونن وارد خونه بشند .خودمو دیدم که میوون اون فرشته ها ؛ ولی نمی دونم چرا می ترسیدم .شاید از اینکه هیش کدامشون برام آشنا نبودند می ترسیدم ؛شاید هم از اینکه اونا وارد خونمون بشند و منو نذارن تو می ترسیدم .

برا همین هی به پنجره ی خونمون می زدم تا یکی بیاد پنجره رو باز کنه و منو بیاره تو ! ولی مثه اینکه هیش کی تو نبود و یا شاید هم صدای پنجره زدنمو نمی شنیدند . بغض گلومو گرفته بود که خدایا چی شده ؟ چرا هیش کی نمیاد؟ حس می کردم که خوونمون خالیه و مامان و بابام منو از یاد برده و تنهام گذاستند.داشتم یواش یواش از خودم ناامید می شدم که دیدم داره هوا روشن می شه . یه باد سردی وزید و هر چی فرشته بود ؛ یکی یکی با خودش برد . دوروبرم رو که نیگا کردم دیدم تنها موندم . وقتی فهمیدم که تنها موندم ترسم زیاد تر شد ...

که از خواب پریدم

چند روز پیش نصف شب با صدای جیک جیک گنجشکا از خواب بیدار شدم . اول فکر کردم که شاید قراره زلزله یی بیاد و این سرو صداشون هم به همین خاطره . چند دقیقه یی صبر کردم ودیدم خبری نیست خوابیدم

صبح ساعت شش و نیم اینا از خواب بیدار شدم ؛ ولی دیگه از صدای جیک جیک گنجشک ها خبری نبود. یاد اون خوابم افتادم و رفتم جلوی پنجره ی اتاقم ولی افسوس که گنجشک ها رفته بودند قبل از اینکه من پنجره رو براشون باز کنم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
حضرت عشق پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ http://anooshka.blogsky.com

خیلی زیبا بود واقعا
پیش منم بیا خوشحالم میکنی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

اسلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام و احادیث جالب... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

بچه درویش جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:00 ق.ظ http://bachedarvish.persian.blog

از این خواب ها زیاد دیده ایم ما هم

افسانه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.ashegemarg.blogfa.com/

سلام
خوبید
کم سر میزنی و زیبا مینویسی
منتظرم

آسپرین دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ب.ظ http://dokhtaranedaroo.persianblog.com

ما ادما چیزای خوب رو با تاخیر فاز می گیریم.بر عکس..

بهار یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد