با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

حریق سبز

در فلان جا زلزله یی می آید،چند صد نفر زیر آوار می مانندو هزاران نفر به سوگ آن چند صد نفر می نشینند.میلیون ها نفر در دنیا خبر را می خوانند و متاثر می شوند. سران کشور ها پیام تسلیت می فرستند و برای کمک اعلام آمادگی می کنند و هواپیما ها پر از تجهیزات برای کمک به نوبت به پرواز در می آیند .گروه های امداد بین اللملی به منطقه عازم می شوند تا شاید از زیر آن آوار چند نفری را زننده بیرون آورند .

در منطقه ی دیگر درختی در آتش می سوزد ، توریستان به سرعت آن کشور را ترک می کنند.باز هم صد ها خانه و کاشانه در زیر آتش می سوزد . اما این بار سران کشورها مشعوف از این فرصت جهت افزایش درآمد از آن توریستان نه پیامی می فرستند و نه کمکی برای اتفای حریق ! و تو چند روز بعد در روزنامه می خوانی که میلیون ها درخت در آتش سوختند و صد ها هکتار زمین نابود شد و هنوز هم آتش سوزی ادامه دارد ....

به راستی که هیچ کس به فکر نسل های آینده نیست !

نظرات 4 + ارسال نظر
مها جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://moha.blogsky.com

دستانت را در دستانم بگذار تا برایت نوید شادی بخش پر ستو ها را به ار مغان بیاورم دستانت را در دستانم بگذارتا بتوانم امید ها در دلت زنده کنم دستانت را در دستانم بگذار تا شاید بتوانم گوشه ای از تنهایی هایت را پر کنم دستانت را در دستانم بگذار تا حداقل بتوانم همراهت باشم دستانت را در دستانم بگذار تا دوباره احساس زیبایی ها را در وجودت زنده کنم دستانت را در دستانم بگذار تا بتوانم ارامش را در تو زنده کنم
منتظر دستهایت می مانم

هاله جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.chayesabz.blogsky.com/

نسل های اینده؟ کی دیگه به اونا فکر می کنه وقتی با نسل کشی ها می خواهند هیچ امروزی به فردا نرسد!
درخت ها می سوزنند چون سبزند٬ همان طور که ادم ها....

آهو خانم شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.ahookhanom.persianblog.com

سلام . هیچ می دونی از روزی که منو لینک کردی اصلا به من سر نزدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منتظرتم

جودی آبوت یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ http://judy-abbott.blogsky.com

سلام . نسله آینده کلمه قشنگیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد