با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

MTV Cribs

تو اون روزای بحرانی مادری پسرای خود را گزارش کرد و پدری پسر خود را تیرباران ؛ مردی هم داماد خود را به چوبه ی دار افکند تا حالا اون مادر رئیس شلاق زن های ستاد مبارزه با مفاسد و پدر امام جمعه ، اون مرد هم رئیس دانشکده بشه .

اما من از اون روز می ترسم که این مردم زیر تحریم گرسنشون بشه ؛ اون موقع میوفتن به جون هم و همدیگه رو می خورند .طوری که بعد تحریم کسی برای صاحب شدن اون مناصب باقی نمونه !

پ ن ۱: اون جور که از شواهد و قرائن موجوده ، من امشب دیدن مراسم جایزه های MTV رو از دست دادم. چون بعد دو ماه تعطیلی قراره با بعضی از همکلاسی هامون فردا صبح بریم شاهگلی ، امروز هم که زود بیدار شدم (ساعت ده اینا).

رپ و راکش که امسال مسخره ست مخصوصاً نامزد اصلی رپ که از قبل نامزدشدنش هم ازش خوشم نمیومد

ولی حیف شد کلی به معده مون برای شنیدن دومین آهنگ بیونسی از آلبوم جدیدش وعده داده بودیم !

پ ن ۲: قدیمی ها یه عادت دارند که موقع رفتن به یه جای دور برای زیارت معمولاً یه ضیافتی برای راضی انداختن طرف می دن . نامردا شما که داشتید می رفتید مکه ضیافتتونو نخواستیم لااقل تلویحاً یه حلییتی می خواستید ! ( مخصوصاً اون آقایی که تو مثله ی حجاب و مثله ی ... همش کار اون بود ولی گردن من انداخت و ما هم با آغوش باز پذیرفتیم )

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هاله جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

باور کن که همه خوابیدند. همه تو خونه هاشون خواهند خزید. مردمی که گرسنگیه فرهنگی را به راحتی تحمل می کنند راحت از تحریم هم حرف خواهند زد. ما قرنهاست با دیکتاتوری خو گرفتیم چون به امید بهشت با یه فتوا تو خونه می شینیم وبا یه فتوای دیگه می ریزیم بیرون!
معلوم نیست تا کی بتونیم برنامه های MTVرا دنبال کنیم .
بی خیال همش شاهگلی را بچسب!

هدیه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلام
من اومدم

استاد حجت عسکری شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ http://tarannom_khial.mihanblog.com

من با ۱ بیت عرض ارادت می کنم:
وقتی که تیر بر تن آهو سلام کرد
دیدم کسی به کشتن شمعی قیام کرد

به هر حال خوشحال میشم بیش تر باهات ارتباط داشته باشم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد