با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

چه حالی می ده وقتی آهنگ ریفلکشن Paul Van Dyk رو تا آخرش بدی ، بعد پاتو بذاری روی گاز و تازه بفهمی که تو ماشین تنها نیستی . اگه پلیس هم بیوفته دنبالت ؛ ردت رو در تاریکی های بعد اذان کوچه ها گم کنی ، همون طور که گریه هات رو در پچ و خم های گلوت گم می کنی .

=================

پ ن : من خیلی وقته که شناسناممو گم کرده ام ؛ اگه کسی احیاناً پیداش کرد به اداره ی پست تحویل بده چون من دیگه بهش احتیاج ندارم !

نظرات 3 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.123jadoo.com

سلام لطفا سری به سایت من بزنید

جودی ابوت چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ق.ظ

شناسنامه مهم نیست هویت مهمه که هممون گم کریدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد