با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

مردمسالاری دست و پا گیر

تو این مملکت اگه یه نفر یواشکی ؛ یواشکی نه اصلاً دزدکی به باغت وارد بشه و از یکی از اون درختای باغت بالا بره تا میوه یی تناول کنه . حالا از بد شانسیش هم شاخه بشکنه و به زمین بیوفته و تو بدنش خراشی ایجاد بشه ! اگه ازت شکایت کنه کارت زاره و علاوه بر جرایم مدنی باید خسارتشو هم بدی

یه مثال دیگه اگه یه آقایی با یه خانم ازدواج بکنند و اون آقاهه تو عقد نامه اش هم قید کنه که تا وقتی این همسر منه من زن دیگری رو نخواهم گرفت و امضاش بکنه . این معامله از همون اول باطله و همسر نمی تونه از شوهرش شکایت کنه ؛ چون اختیار انتخاب همسر یه حق مسلمه برای مردها و حتی اگه مرد هم از این حقش چشم پوشی کنه ،قانون نمی کنه . حتماً می دونید که زن نمی تونه از شوهرش تقاضای طلاق کنه .تنها حالت ممکن هم اینه که مرد زن دیگه یی بگیره !

یه چیز دیگه فرض کن الان داری تو یه خیابونی قدم می زنی و یه هو می بینی یه ماشینی با سرعت اومد و بهت زدو فرار کرد ؛ اگه به بیمارستان بردنت و گفتی که ماشین زد و فرار کرد نمی تونی از بیمه استفاده کنی ولی اگه بگی خوردم به زمین (من به ماشین زدم) اون موقع هست که بیمه خرجتو می ده !

اینا هیچ کدوم طنز نیست ؛ بالاتر از واقعیته در سرزمینی که به قانون تبدیل شده.

نظرات 8 + ارسال نظر
هدیه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلاااااااام
ممنون من خوبم شما خوبین؟؟؟
خیلی خوشحال شدم که اووومدی
وبلاگم روشن شد :چشمک
پستتم واقعیت بود (دودرباز؛ قانون ما دروغه!!!!) هیچ چیزی در قانون به نفع مردم نیست :-O :-O
راستی من متولد ۲۷/۴/۱۳۶۵ هستم :دی

جودی آبوت دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام می بخشی ها ولی خنگ ترین پسری هستی که تا حالا دیدم بابا من بیشتر از ۱۰۰۰۰ دفعه گفتم منم دقیقا همون جایی هستم که تو هستی حالا یادت اومد ؟؟؟؟ ولی خوب دیگه هیچی هیچ فرقی نمی کنه چرا که دیگه خسته شدم و نمی دونم شاید همین روزها شاید هم چند وقته دیگه برای همیشه از اینجایی که ما هستیم برم . موفق باشی پسر خوب

جودی آبوت دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ق.ظ

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جدی می گی من اینو واقعا بند سوم رو می گم نمی دونستم مرسی که گفتی ! وای چه وحشتناک . راستی تو داری چی می خونی البته اگه منم خنگ ترین دختری نبوده باشم که تا حالا دیدی و ۱۰۰۰۰ هزار بار نگفته باشی موفق باشی پسر خوب

هاله دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

یه چیز دیگه. فرض کنید که پدری فرزندشو به هر دلیلی به قتل برسونه! اعدام نمی شه و فقط باید دیه بده و البته دیه را هم باید به خودش بده چون اون قیمه فرزندشه!(چه کودک مادر داشته باشه و چه نداشته باشه) در صورتی دادگاهی می شه که باعث جریحه دار شدن اذهان عمومی بشه! ( که تا حالا نشده)
این یکی خیلی هولناک بود. نه؟!!!

سفرکرده چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ق.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com/

عجیب و جالب
چی بگم ...
سلام

جودی آبوت چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ق.ظ

می گما اصلا تو چرا پیشنهاد نمی دی که یه نگاه همدیگرو ببینیم حلاله ها ! بابا یه نگاهو می گم ! دی :
راستی راستی بیا یه قرار بذار ببینم که بابا تو دیگه کی هستی ؟ اگه موافقی یه قرار بذاریم مثلا آبرسان . اوههه کی میره این همه راهو . اصلا جلو تشریفا چطوره ؟ اصلا تابلو نیست نه ! این خوبه . اصلا چطوره باهم بریم ائل گلی موافقی من که نیستم تو چطور ؟

امیر چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام
منم لینکتونو گذاشتم

جودی آبوت گلو درد گرفته در حال خفه ش پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ق.ظ

سلام داداشه گلم . لطف داری باشه ولی کیشو نمی دونمو خیلی بد اومدی قبلو کن !!!!!!!! زود باش قبول کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد