با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دیده ی اغماض بنگریم

تا بتوانیم دوست داشته باشیم وگرنه نفرت مرا بپذیرید.افکار شما شاید نه اما رفتارتان فقط همین را به بار می آورد.

نفرت صادقانه ی من به هیچ کارتان نمی آید. ولی دوست داشتن سرشار من شما را به خودتان و خودمان خوش بین می کند.آن وقت نفس راحت بلندی می کشید و به دنبال کارهای مهمی می روید که موعدشان مشخص تر از موعد من است.

خدای این خطوط سیاستمدار که از پهلو به بی ریایی لبخند می زند و از بالا برای آن گریه می کند .برای ادامه ی حیاتش ترفند می زند . بادیده ی اغماض می نگرد .به تو و به خودش ...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهم نیست. پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ق.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به محفل بی ریا عاشقانه ها بیایی و اگه خوشت اومد همدیگر را لینک بزاریم تا در این دنیا جدیدمون( دنیا وبلاگها دنیا زمزمه ها دنیا دل تنگی ها دنیا حرفای نگفته دنیا الکی خوش بودنها ) با کلام عشق هم صدا بشیم... تا فریادهای دلهای زجر کشیده مان به گوش همه اهالی دهکده عشق برسه و در اوج نبودن سعی کنیم باز هم باشیم به دور از هر گونه هیاهویی... منتظرت هستم اگه عاشقی یا علی... التماس دعا...

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااام...
شطورررررررررررررری؟؟؟؟؟
خوفی؟؟؟ خوشی؟؟؟ خوش می گذره؟؟؟
من به قولم جامه عمل پوشوندم :تعجب :پی
آررررررررررررره!!!!!!!!!! درسته!!!!!!!!!!!!
:دی من آپ کردماااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب خوش قولم خودم نمی دونستم (قدرمو بدون کم برو پشت سرم حرف بزن :چشمک)
خوب منتظرتم زیاااد...
پس زود باش بیا....
واسه نفر اول یه سوپرایز دارم (فقط هم به خودش میگم...)
یااااالااااا بدوووووووووو منتظرتم عزیزم

خزان نوشت شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

به روز می شی خبرم کن.

ثریا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ق.ظ http://violet110.persianblog.com

سلام دوست عزیز
لطفا به وبلاگ من سر بزنید چون مطلب جدید در مورد معرفی کتابه و اگه کتابهای مفیدی خوندین که دوست دارید دیگران هم بخونن حتما این کتابا رو معرفی کنید هدف از این معرفی ها آشنایی بیشتر ما با کتاب های آموزنده است
اگر تشریف بیارید لطف بزرگی می کنید و در جهت ارتقاء فرهنگ کتاب خوانی گام بزرگی برمی دارید
خداوند یار و یاورتان باد

جودی آبوت دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام افشین جونم . باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد