با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

show him your ticket

خیلی وقته که به سینما نرفتم ،

 

بر امنم هم یه بلیط می گیری تا با هم بریم سینما .

بریم تا همون اول فیلم گریت بگیره ؛سرتو بذاری روشونم و یکراست گریه کنی.منم هی دلداریت بدم !

آخر فیلم سرتو که بر می داری ببینی پیراهنم خیس آبه و برا همین هی ازم معذرت بخوای .

 

برام یه بلیط می گیری تا تنها به سینما نری.

بریم بشینم و تا تهش بخندیم . همه به عقب بر گردند وبا تعجب بهمون نگاه کنند، تو هم هی براشون شکلک در بیاری.

آخر سر هم نگهبان بهمون گیر بده که فیلم غم انگیز بود ، شما چرا می خندیدید!

 

برام یه بلیط می گیری همین طوری.

تا نه تو بیایی و نه من! هر دو تا بلیطمون هم بسوزه.

آخر سر هم یه نامه بلند بالا بنویسی و بگی که به آخر خط رسیدیم .

 

برام یه بلیط می گیری

آخه می خوام بذارم تو کلکسیون هدیه هام !

 

پ ن : آخرین باری که رفتم سینما ، برا فیلم مارمولک بود که اتفاقاً عصرش هرچی عکس مارمولک بود به آتش کشیدند و فرداش هم اکرانش توقیف شد.

 

پ ن 2 : دل آرا ، اگه خواستین در موردش بیشتر بدونید جودی زحمتشو کشیده (کلیک کن)

نظرات 7 + ارسال نظر
خزان نوشت جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

برام یه بلیط سینما می گیری تا تو سینمایی برم که مردمش را دوست داشته باشم ! که مثل گذشته از این فیلم دیدن گروهی بهم غرور ملی دست بده!!!

هدیه شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلااااااااااام افشین جان من بر عکس تو زیااادی سینما میرم تقریبا تمام فیلم ها رو توی سینما می بینم آخه دیدن فیلم توی سینما یه مزه دیگه میده.... :دی
ولی جدا از شوخی مطلبت جالب بود
حتما واست یه بلیط می گیرم :کیدینگ :چشمک

جودی آبوت شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام . ولی من آخرین فیلمی که دیدم این فیلمه چی بود یادم رفت آه هنوزم رو پرده است ولی تو نرو مزخرف بود با اون پرده خراب شده که همش پرش تصویر داشت انگار آنتن سینما هم قاطی کرده اه چی بود اسم اون فیلم . گلزار و اون دختره مهناز افشار بازی کردن . توصیه می کنم اگه اهله فیلم خانواده و خندیدنی هستی بری دیدنه این فیلم والا نه چی بود اسم فیلم ؟ کلافه شدم حالا هی باید فکر کنم .

مرجان شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.marjan67.blogfa.com

سلام
جالب بود . بلیط سینما!

مرسی بهم سر زدی. اگه خواستی بعد ها بازم بیا. خوشحال می شم.

سعید حاتمی شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ http://weblog.1saeed.com

سلام،
به عنوان مسؤول لیست «وبلاگ‌های به روز شده» بابت تاخیر در رسیدگی به درخواست شما، مبنی بر اضافه شدن وبلاگتان به این لیست، از شما دوست بزرگوار معذرت می‌خواهم.
حقیقتش خودم از بدقولی خوشم نمی‌آد؛ به همین خاطر سعی می‌کنم خودم بدقول نباشم. ولی دوره‌هایی در زندگی هست که کار و مسؤولیت زیادی گردن آدم می‌افته که از انجام دادن همزمانشون عاجزه.
درس و دانشگاه و از طرف دیگه مسؤولیت‌های شغلی که بخاطر تأمین معاش هستند و همینطور مسؤولیت‌های زیادی که در فضای اینترنت برای خودم ساختم (مثل بلاگ‌نیوز یا همین لیست وبلاگ‌های به روز شده) باعث شده رسیدگی به درخواست اضافه شدن لینک وبلاگ‌ها به لیست وبلاگ‌های به روز شده به تاخیر بیافتد و این بدقولی باعث عذاب وجدان خودم هم شده. ولی باور کنید وقتی از صبح تا بعدازظهر دانشگاه هستید و بعد از آن یکراست به سر کار می‌روید و آخر شب به خانه می‌آیید، فرصتی برای کارهای اضافه نمی‌ماند.

سه سال است «لیست وبلاگ‌های به روز شده» پلی بین بلاگرهاست تا با وبلاگ‌های هم آشنا و از زمان به روز رسانی وبلاگ هم خبردار شوند. به طور متوسط روزانه ده تا بیست وبلاگ فرم اضافه شدن وبلاگ خود را به لیست، پر می‌نمایند که در هفته بیش از صد درخواست می‌شود. خود حساب کنید اگر رسیدگی به هر درخواست پنج دقیقه طول بکشد، در هفته باید بیش از ده ساعت صرف کاری کنم که نه تنها درآمدی از آن ندارم، بلکه بخاطر پهنای باند بالا هزینه سایت بیش از ده یورو (ده هزار تومان) در ماه است.
با اینحال عده‌ای از دوستان بجای حمایت از این سایت، بعد از اضافه شدن لینک خود، بلافاصله لینک آنرا از وبلاگ خود حذف می‌کنند که نهایت بی‌انصافی به این لیست است. یا دوستانی که بنا به دلایلی که نام بردم اضافه شدن لینکشان به تاخیر افتاده، حاضر نیستند چند هفته‌ای لینک این لیست در وبلاگشان باشد، که نفع آن اول و آخر برای خود آنها و وبلاگ‌های دوستانشان است.

حتی اگر این دوستان اضافه کردن لینک را یک معامله بدانند، این کار به صورت خودکار در این سایت انجام می‌شود و اگر از طریق لینک این سایت در وبلاگی، به این سایت مراجعه شود، در گوشه سمت راست لیست زیر عنوان «از اینجاها اومدند» لینک وبلاگ اضافه می‌شود.
در پایان باز هم از شما بخاطر تاخیر در رسیدگی درخواست شما عذر می‌خواهم. اگر لینک این سایت کماکان در وبلاگ شماست، از بزرگواری و صبر شما تشکر می‌کنم، اگر هم به دلیل تاخیر من آنرا حذف کردید، بخاطر آن مدتی که لینک در وبلاگ شما بود از شما سپاسگزارم، مطمئناً این محبت شما از طریق سیستم خودکار که شرح دادم، بی‌پاسخ نمانده.
شاد و موفق باشید

لیست وبلاگ‌های به روز شده شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ب.ظ http://update.1irani.com

سلام،
ضمن تبریک برای وبلاگ خوبتان، متأسفانه برخلاف توافق قبلی، نتوانستیم لینک «لیست وبلاگ‌های به روز شده» را در جای مناسبی در وبلاگتان، پیدا کنیم؛ زیرا نفس اضافه کردن لینک ما در این است که دوستان دیگر هم از سایت ما مطلع شوند تا بتوانند از مزایای رایگان آن استفاده کنند. لطفاً در صورت تمایل ابتدا لینک ما را در جای مناسبی قرار دهید، سپس، فرم مربوطه را که همراه ایمیل برای شما فرستاده شده است، مجدداً پرنمائید.
با تشکر

سعید حاتمی یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ق.ظ http://weblog.1saeed.com

سلام،
از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به دیگر دوستان انتخاب کردید متشکریم، لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا شوند.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد