با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

شرمتان باد!

هیچ وا‍ژه ای یافت نمی شود.هیچ کدام از این کلماتت بارچنین موجوداتی را حمل نمی کنند. واژه ها بار دارند. مدت هاست دارم بهش فکر می کنم. در فرهنگ ما هیچ کدام از این کلمات بار چنین موجوداتی را حمل نمی کند و چنین واژه ای وجود نداشته. اختراع زاییده نیاز است. تاریخ بشری چنین کسانی را به روی خود ندیده است. اما ما ایرانی ها به آن نیازمند شده ایم.

 

پی نوشت 1:آقا مسعود که 18 تیر 78 با باتوم توی دانشگاه ول می گشت حالا دم از روشنفکری می زند (بخوانید)

پی نوشت 2: عجب حکایتی دارد این همزمانی سالروز مرگ صادق هدایت با روز فن آوریی هسته ای

نظرات 7 + ارسال نظر
هدیه دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

سلاااام.خوبی؟!
می خونم... می کامنتم...
سی یووو..
بای بای

نادونی دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://n-a-d-o-n.blogsky.com

اینقدر بدم میاد از کسایی که یه روز این وری هستند یه روز اون وری....
میفهمم چی میگی واقعا کلمه ای پیدا نمیشه واسشون...
هدایت کجا........این مشت آدم سانسوری کجا.....!!!
یاعلی
تاتا

خزان نوشت سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

اگر منظورت را درست فهمیده باشم باید بگم که درست در زمانی که فکر می کردیم گذشتگان همه چیز را دیده اند و تجربه کرده اند و برایش کلمه و ضرب المثل ساخته اند ٬ دنیا ادم های جدیدی به دنیا می اورد که نمی دانیم جز ادم چه نامی بر انها بگذاریم .....

roya.....پاییزانه چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://paeezane.blogfa.com

آفتاب پرستان امروزه زیاد شده اند
تا کجا باشند و به جه رنگی در بیایند .



به روز هستم
خوشحال میشم از نظرات شما بهره مند بشم

یاسمنگولا پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

اجازه سلام
اجازه خوبید؟
اجازه چه خبرا؟
اجازه می شه ما بریم بیرون ؟
اجازه تشنمون شده
اجازه آخه ناهار کلم پلو شیرازی خوردیم
اجازه شما خوردید؟
اجازه فردا امتحان چی داریم؟
اجازه سالروز یعنی چه؟
اجازه من هم ایرانی هستم
اجازه می خواهم وقتی بزرگ شدم آدم خوبی شوم و کسی را با باتوم کتک نزنم
اجازه ثروت بهتر است
اجازه خداحافظ

مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.
مانی

دیازپام جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ

میتوان عینک خوش بینی به چشم زد و نام اصلاح بر آن نهاد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد