با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

هنوز دست مرا جرات ستیزی هست

هنوز دست مرا جرات ستیزی هست
هنوز پای مرا قدرت گریزی هست

نشان هستی من ـ همچو نقطه ای بی بعد ــ
اگر چه هیچ ندارد؛ ولیک چیزی هست

به ذره های من ــ این مردگان قرن آلود ــ
خبر دهید که امکان رستخیزی هست

جوانه های جنونم درید پوسته را:
امید من به بهار شکوفه ریزی هست. 

 

پی نوشت : واسه خالی نبودن عریضه بود..خیلی وقته که بهار های شکوفه ریز امیدی رو در من زنده نمیکنن....

نظرات 7 + ارسال نظر
ترنج سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ http://fcamp.blogfa.com

بلاگتون رو فقط وا سه این باز کردم!که بنویسم چرا مدتییه چیزی نمی نویسی؟!!اما خب با این پستت باید حرفم رو پس بگیرم!
همین!

سپیده جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

ساعت از ۱۲ که می‌گذره٬ بعد چند ماه پردرس که تازه از این ساعت به بعد موتور درس‌خوندنت روشن می‌شد٬ می‌مونی چکار کنی٬ بعد کارهای احمقانه یا سرگرمانه می‌زنه به سرت!! بعد می‌ری اسم رقبای امتحانت رو سرچ می‌کنی تو نت٬ اولم از یکی‌شون شروع می‌کنی که نمی‌دونی چرا این چند روزه از همه جا این‌قدر از اون تعریف شنیدی که کلی آخرشه! کارش درسته اساس! بعد یهو می‌رسی به وبلاگش! بعد با خودت می‌گی ااااااااااا! اینم که از خوده!! بچه وبلاگیه! مگه اونا که کلی آخرشن هم وبلاگ می‌نویسن مگه؟!! فک می‌کردی فقط خودت که از آخر آخرشی همچین کاری ممکنه بکنی!!

خلاصه اینا همه رو گفتم که بگم من اینجوری رسیدم به اینجا!!
خوشحال شدم از دیدن وبلاگ یه همکار
موفق باشید ؛)

دکتر قنبری دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

مولایم...

امروز را به افتخار تو روز مرد نامیده اند.

مولایم...

امروز نه تنها روز مرد است بلکه تو برای همه و همیشه "مرد روزی" .

....

مولایم...

هر چه مینگرم در تو بزرگی میبینم و در خود نیاز به تو.

مولایم ...

گدایم. نیازمند عنایت تو.

مولایم...

نیازم نه از جهت مال است و نه منال.

مولایم...

نه طالب جاهم نه مقام.

مولایم...

بی کسم. بی یاور.

مولایم...

در عشق فرزندت گرفتارم.

مولایم...

آرزویم وصال اوست.

مولایم...

مرا به عشقم برسان.....

آمین.

ahwazpharma.blogfa.com

فرحناز جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

هر گاه شب و روزم را باران اشک فرا گرفت و روزگارم فصل باران ها شد یادم باشدکه معبود را گم کرده ام وبلاگ زیبائی دارین خسته نباشین

ترنج شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

اره

سپیده شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

منم تبریک می‌گم آقای دکتر. صفحه‌ی وبلاگتون باز بود واسه تبریک گفتن که تلفنم زنگ زد رفتم! برگشتم دیدم شما پیش‌دستی کردین.

موفق باشین

زیبا اسلام یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ق.ظ http://hamchonghalam.blogfa.com

سلام آقای دکتر...
نمی خواهم نتیجه امتحان رو به شما تبریک بگم.. بلکه شما رو به رشته ای که قبول شدید تبریک می گم.. و به شغلتون..شغلمون.
سخت شد ، نه؟؟!!

همیشه موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد