با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

Being Nobody

چه حسی دارد وقتی قاب های رنگی نوار کاست جای نوار های سخنرانی سروش را در قفسه ی کمد انجمن اسلامی اشغال می کند ؟

پ ن : چه فرقی می کند وقتی که جبهه و یالثارات به جای نشاط و صبح امروز روی دکه ها می نشیند !

پ ن 2: چه فرقی می کند وقتی فلان فیلم ده نمکی از اعتراض کیمیایی بیشتر مخاطب جذب می کند !

پ ن 3:(( حقیقت اشیاء به سمت اصالت آنها ، در جست و جوست.))

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هدیه یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ب.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

من حسابی شرمندم ....
چند وقتی نبودم ممکنه بااازم نباااشم...
امیدوارم بتونم جبران کنم افشین جان...
فیلن ...
سی یووو...
بای بای

خزان نوشت سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

اره. چه فرقی می کنه... دارم به این فکر می کنم که اصلآ چه فرقی می کنه وقتی اینجا فرق بین راست و دروغ را نمی شه گذاشت!
خدای من. کی درست می گه؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد