با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

Benim Tanrim

 

خدای بیقرار کوچک من همیشه در دلم آوازهایش را سر می دهد، جاودانگی را به من می بخشد و می رود.

می رود که من طعم نبودنش را هم چشیده باشم.

 می رود و آرام پشت دیوار به گوش می شود تا من پشت سرش حرف بزنم و از دست من و خودش حرص بخورد.

می رود که تازه شود.

بر که می گردد من جاودانگی را ابدی تر از سر می گیرم.

 من همیشه بیقراری را با خودم این طرف و آن طرف می برم.

 من همیشه نور را به دنبال خودم می کشم.

 من همیشه زنده ام.

 باید خدای بیقرار کوچک مرا ببینی، آن وقت قید همه خدایانت را می زنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ http://harameyar.blogsky.com/

سلام
۱. از وبلاگت خوشم اومده
۲. این یاسمنگولای من چرا هر جا می رم قبلاً‌ لینک شده
۳. به تبادل لینک فکر کن
۴. شخصیت مثبتی داری
البته گه متن هات از وجودت سرچشمه گرفته باشه

خزان نوشت دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

سلام افشین خان٬ دیر به دیر می نویسی اما در عوض همیشه دست پر می رم از اینجا.
خدای کوچک؟باید به دلم یه سری بزنم!

هدیه دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ب.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلااااااااام آقا افشین آپ می کنی بی خبر :شاااکی
اگه گفته بووودی الان خودم اوووول بوووودم ولی ظاهران که مهم نی من باطنن اولم :دی
.....................................................................
خوب بریم سر مطلب .....
فکر...
فکر...
فکر...

خدای بیقرار کوچک من همیشه در دلم آوازهایش را سر می دهد، جاودانگی را به من می بخشد و می رود.

می رود که من طعم نبودنش را هم چشیده باشم.

می رود و آرام پشت دیوار به گوش می شود تا من پشت سرش حرف بزنم و از دست من و خودش حرص بخورد.
(این تیکه نوشتت خیلی قشنگ بود یعنی عین واقعیت عین کااارای خودمه ولی این خدااای من کوچک نیس بزررررررررگه )

من که نمیدونم خدااای کوچک تو کیه؟؟؟ :چشمک :کیدینگ
به هر حااااااال.... خیلی پست خوب و زیبااااای بود مثل همیشه ترکوندی (رااااستی دقت کردی من نمی دونم چراااااا به الف میرسم دستم چند باااار میره؟؟؟!!!! :دی)
.....................................................................
راااستی تو ااااین شباااا ماااا رو از دعاااای خیرت بی نصیب نکن فرااااموشمون نکنیاااا!!!
محتاجین به دعا
خوش باااشی باااااااای بااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد