با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

با دست های عاشقت، آنجا، مرا مزاری بنا کن

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گور کن از آزادی آدمی افزون باشد

انقلاب و عالیجنابان

از انقلاب های مخملی به این خاطر خوشم میاد که همان قدر که بدون خونریزی هستند ، به همان اندازه هم شکننده وشکست پذیرند . همین که بدونی که سلطنتت موروثی نیست و  اگه نتونی جوابگوی خواسته های مردمت باشی رفتنی هستی، بهترین نوع دموکراسیه !

همیشه برام غیر قابل تحمل ترین جمع ، جمعی بوده که اعضاش انتصابی و یا از قبل معلوم بوده (چون فکر می کنم بودن من بینشون یه نوعی تایید کردن و مشروعیت دادنه)و اگر باهاشون همکاری کردم فقط به خاطر آبرو و حیثیت دانشکده ام، شهرم و ... بوده.

< مردمانی که از دیکتاتورها اطاعت می کنند و در عین حال از زاید بودن آنان به خوبی باخبرند. مردمان این تضاد را به میانجی این فرض آشتی می دهند که آنان خود همان حاکمان و ستمگران بی رحمند.>  

نظرات 1 + ارسال نظر
هدیه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ

سلااااام به به آقا افشین گل مثل اینکه خیلی عقب افتادم دو تا آپ نبودم شرمنده...
مثل همیشه قلمت زیباااست
معرکه نوشتی.....
شاد باااشی
بااای بااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد